Երրորդ ուսումնական շրջան

Սովորողները բլոգներում պատմում-ներկայացնում են բնագիտության ուսումնական 3-րդ շրջանի նախագծերի մասին և տեղադրում բնագիտության բաժնի հղումը:

https://sergeypogosyan.edublogs.org/category/%d5%a2%d5%b6%d5%a1%d5%a3%d5%ab%d5%bf%d5%b8%d6%82%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b6/

Մեր ուսումնասիրած ուսումնական նյութերից, ո՞րն էր ավելի հետաքրքիր և որը՞ դուր եկավ քեզ:

Ինչպես պաշտպանվել օձերից։

3. Գործնական պարապմունքներից, որի՞ն ես մասնակցել և ի՞նչ ես սովորել։
Ես մասնակցել եմ շատ աշխատանքների։ Օրինակ՝ ես և իմ ընկերները մաքրում էինք շրջակա միջավայրը աղբից։ Մասնակցել եմ ծառատունկներին,  բերքահավաքներին, մեր այգու խնամքով եմ զբաղվել։

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո ընտանիքում, բակում և շրջապատում։
Այո, օրինակ ես սովորել եմ ծառեր տնկել, իմացել եմ, թե ոնց է կարելի պաշտպանվել օձերից, դա ինձ շուտ թե ուշ պետք կգա։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *